FSGS و هموگلوبین (HGB)
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

FSGS و هموگلوبین (HGB)

هموگلوبین یک پروتئین خاص در سلول های قرمز خون است که مسئول انتقال اکسیژن را به سلولهای سراسر بدن است. FSGS یک اختلال گلومرولی است که می تواند توانایی بدن برای تولید سلول های قرمز خون و هموگلوبین، منجر به سطوح پایین هموگلوبین (HGB) و کم خونی کلیوی به راحتی تحت تاثیر قرار است.

سطح پایین هموگلوبین معمولا با کاهش تولید هموگلوبین یا افزایش از دست دادن هموگلوبین ایجاد می شود. به طور کلی، چند شرایط ناشی از بیماری کلیوی FSGS ممکن است به سطح هموگلوبین منجر شود.

1 فقدان اریتروپویتین (EPO): علاوه بر تمیز کردن خون، تولید EPO، در عملکرد مهم کلیه است. با این حال، با کاهش در عملکرد کلیه، کلیه ها قادر زخم تولید به اندازه کافی EPO، در نتیجه عدم سلول های قرمز خون و هموگلوبین.

2 آسیب رساندن به سلول های قرمز خون: هنگامی که کلیه ها قادر به انجام عملکرد دفعی خود را به طور معمول، مواد زائد و سموم اضافی خواهد ساخت تا بدن است. این مواد، عمر سلول های قرمز خون باعث کاهش هموگلوبین را کوتاه کند.

3 مورد کمبود خون: هنگامی که بدن می تواند به اندازه کافی آهن، اسید فولیک یا ویتامین B12 را جذب نمی کند، کم خونی کلیوی با هموگلوبین به آسانی رخ می دهد.

قلم دوم از اقلام کمبود خون: هنگامی که بدن می تواند به اندازه کافی آهن، اسید فولیک یا ویتامین B12، کم خونی کلیوی، جذب نمی کند با هموگلوبین به آسانی رخ می دهد.

با توجه به دلایل، درمان باید برخی از به موقع است. در غیر این صورت، تعدادی از مشکلات و علایم ظاهر می شود. برخی از روش می تواند سطح هموگلوبین را افزایش می دهد به طور مستقیم، در حالی که برخی از درمان های دیگر قادر به مدیریت از ریشه.

طرح درمان مستقیم از جمله رژیم غذایی کلیه دوستانه، تزریق EPO، مکمل آهن، ویتامین B12 و اسید فولیک می تواند بدن را تحریک به تولید هموگلوبین است. در موارد شدید، بیماران ممکن است حتی مجبور به انجام انتقال خون.

درمان های اساسی از جمله طب میکرو چینی Osmotherapy، ایمونوتراپی و آلودگی اپراتور Claro SANGRE درمانی است که می تواند کمک به حذف کمپلکسهای ایمنی، تنظیم سیستم ایمنی بدن و بازسازی ساختار کلیه است. هنگامی که کلیه ها فیلتر خون دوباره به طور معمول سطح HGB به طور طبیعی افزایش می یابد.





:: برچسب‌ها: FSGS و هموگلوبین (HGB) ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: